Izvēlne
Jūsu grozs

Biežāk uzdotie jautājumi

BUJ

Nē! Lai veiktu pasūtījumu, nav jāveic reģistrācija. Tomēr, ja vēlaties, lai turpmāk varētu redzēt savu pasūtījumu vēsturi, Jūs varat reģistrēties. Ja izvēlēsieties reģistrēties, turpmāk Jums vajadzēs tikai ienākt savā profilā, lai nodotu pasūtījumu.

Šobrīd par preci Jūs varat norēķināties ar bankas pārskaitījumu, saņemot rēķinu. 

Omniva, Latvijas pasts un Venipak.

Diemžēl, uz šo jautājumu mums nav precīzas atbildes. Mēs pasūtījumus apstrādājam 1-2 darba dienu laikā pēc apmaksas saņemšanas un nododam uz piegādi. Tad Jūs saņemsiet pasūtījuma izsekošanas numuru. Normālos apstākļos pasūtījumam pie Jums vajadzētu nonākt 2-3 darba dienu laikā pēc rēķina apmaksas. 

Saskaņā ar spēkā esošo Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. pantu un Ministru Kabineta noteikumiem Nr.207 "Noteikumi par distances līgumu", ir noteikts, ka fiziskai personai ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atdot iegādāto preci atpakaļ pārdevējam, nepaskaidrojot iemeslu. Šī paša 12.panta 4.daļa nosaka, ka pārdevējs ietur vienīgi pasta izmaksas, kas saistītas ar pasūtītās preces nosūtīšanu klientam. Pasta izdevumus, kas saistīti ar preces atgriešanu, uzņemas klients.  Klients IR atbildīgs par preces kvalitāti, drošumu un saglabāšanu šo 14 dienu laikā. SIA More 4U ir tiesības atteikt preces pieņemšanu, ja tai ir konstatēti mehāniski bojājumi; ieturēt samaksu par preci, ja tā ir tikusi lietota vai klients nav atgriezis preci pilnā apmērā.

Preču atgriešanu klients var ērti noformēt savā Privātajā profilā, aizpildot nepieciešamo preču atgriešanas veidlapu.

Dāvanu kartes nav iespējams atgriezt atpakaļ.

Biežāk uzdotie jautājumi